sabato 17 luglio 2010

Una storia d'amore



Questo è un lamento d’amore
di un pesce spada che corre incontro alla morte,
per seguire la sorte della sua compagna ferita.









La canzone scritta e interpretata dal grande
Domenico Modugno è in dialetto siciliano.




Dda' è, dda' è,
lu vitti, lu vitti, lu vitti, piglia la fiocina, uccidilu,
uccidilu, uccidilu, uccidilu, ahhh!

E pigliaru la fimminedda, drittu drittu 'n tra lu cori,
e chiangia di duluri ohi ohi ohi ahiai.

E la varca la strascinava e lu sangu ci curriva,
e lu masculu chiangiva, ohi ohi ohi ahiai.

E lu masculu paria 'mpazzutu...
... cci dicia
"Bedda mia nun chiangiri, bedda mia nun chiangiri
dimmi a tia chi haiu afari".

Rispunnia la fimminedda, cu nu filu, filu e vuci:
"Scappa, scappa amuri miu,
ca sinnò t'accidinu!"

No', no', no', no', no', amuri miu,
si tu mori vogliu muriri
'nsemi a tia, si tu' mori amuri miu
vogliu muriri.

Cu un sartu si truvau cu issa
cucchiu cucchiu, cori a cori
e accussì finiu l'amuri di du' pisci sfurtunati.

(Grida dei pescatori)
Dda' è, dda' è, lu vitti lu vitti, lu vitti,
c'è puro lu masculu,
piglia la fiocina,
uccidilu, uccidilu, uccidilu, ahhh!

Chista è la storia... d'un pisci spada...
... storia d'amuri.











Lu pisci spada


Questa è la storia -
d'un pesce spada -
storia d'amore...
Dai dai è lì, I'ho visto, l'ho visto... -
prendi la fiocina, uccidilo uccidilo uccidilo ahh...
hanno colpito la tua femmina dritto dritto in mezzo al cuore
e piangeva di dolore ahi ahi ahi ahi ahi ahi ahi
e la barca la trascinava ed il sangue si spargeva
ed il maschio piangeva ahi ahi ahi ahi ahi ahi ahi
ed il maschio pareva impazzito
diceva: "bella mia non piangere, -
bella mia non piangere, -
dimmi piuttosto cosa devo fare...?"
Rispondeva la femmina -
con un filo e filo di voce:
"scappa scappa amore mio -
perché altrimenti ti uccidono..."
"Non no no no no amore mio -
se tu muori voglio morire assieme a te
se tu muori amore mio voglio morire...”
Con un salto si trovò abbracciato cuore a cuorevicino ad essa
e così ebbe fine l'amore -
di due pesci sfortunati... -    
Dai dai è lì, l'ho visto l'ho visto -
c'è pure il maschio -
prendi la fiocina, uccidilo uccidilo uccidilo ahh...
Questa è la storia - d'un pesce spada -
storia d'amore..

Nessun commento:

Posta un commento

`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,
`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,
:::(¯`v´¯),::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::(_.»✿«_)²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²::::
:::(_..^._).-´Grazie del commento.-.´-.´,.-.´,.-´.::::::::
:::´,.-.´,.,.´,.Arrivederci.-.´-.´,.,.-.´´,-::::::::
:::´,.a presto,.–::::::
:::´,.-.´,.,.´,.´.-.´-.´´,.-.´,.,.´´,.´.,.´.-.´-(¯`v´¯):::::::
:::²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²(_»✿«_):::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::(_..^._)::::::
`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·
`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,.·´¯`·.,,.·´¯`·.,,.·